גבאי ביקר בשדרות ותקף: יש צבא חזק ופוליטקאים חלשים

מוטי סבן No Comments on גבאי ביקר בשדרות ותקף: יש צבא חזק ופוליטקאים חלשים

יושב ראש העבודה אבי גבאי ויו"ר האופוזיציה ציפי לבני, ערכו היום ביקור בעי שדרות, שספגה אתמול מטחי רקטות כבדים | במהלך הסיור ביקר במקומות שנפגעו אמש | בדבריו תקף את מדיניות הממשלה, על חיסול ההרתעה הישראלית לדבריו

ליברמן וגבאי צילום: הדס פרוש, מרים אלסטר \ פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יורדים לשטח: יושב ראש מפלגת העבודה אבי גבאי, ערך היום (חמישי) ביקור בעיר שדרות מוכת הרקטות, לביקור הצטרפה יו"ר האופוזיציה ציפי לבני. השניים ערכו סיור במקומות בעיר בהם נפלו הרקטות ופגעו ברכבים ובבתים.

במהלך הסיור תקף גבאי את התנהלות הממשלה בתקופה האחרונה: הגענו לשדרות. מאחוריי גן משחקים שבסמוך אליו התפוצץ קסאם אמש. לא בנינו את מדינת היהודים בכדי שילדיה יתרוצצו מבוהלים בגינות שעשועים.

יו"ר העבודה המשיך ותקף את שר הביטחון: מי שהבטיח לחסל את הניה תוך 48 שעות מאשר לארכי טרוריסט כמו סלאח ערורי לעשות סיבוב דאווין בעזה. אין מה להתפלא ששעתיים אחרי שהוא יוצא משם – החמאס יורה.

עוד אמר גבאי: אסור לתת לזה להימשך. לצערי, יש לנו צבא חזק ופוליטיקאים חלשים. פוליטיקאים שחיסלו את ההרתעה הישראלית. לא יודעים להרתיע ארגון טרור וגם לא יודעים לנהל משא ומתן. אנחנו ננתק את הפוליטיקה מהבטחון. נקבל החלטות ונשקם את ההרתעה הישראלית.

בסיום דבריו, תקף את כניסת רב המחבלים אלערורי לעזה, בחסות ישראל: נתניהו וליברמן! נכשלתם! נתתם לסלאח ערורי, מי שאחראי לחטיפת הנערים וצוק איתן לעשות סיבוב ניצחון בעזה. ככה מנהלים מו"מ ? ליבנו עם תושבי העוטף ותומכים בצה"ל במשימה להשבת הביטחון לתושבי העוטף.



0 תגובות